dissabte, 15 de març del 2008

Com érem de petits?

Bon dia a tots i totes;
Veig que hi ha poc moviment per aquí. Ahir a l’assaig vam estar fent bromes de com era jo de petit i el Luisete volia veure fotos, doncs he pensat en crear aquest post, com érem de petits? Jo començo amb una foto i estaria bé, que qui volgués, afegís les seves fotos de petit i riem una estona.

Es un post freak, doncs si, com jo...

JLP a un concurs de sardanes.




La Neus al concurs que es feia a la plaça Sant Jaume



La Lidi, al pati de casa. Aquí està posant, amb un model de ciclista, ideal per l'ocasió, amb les típiques bambetes victòria a conjunt amb el pantalonet.


Sabeu qui sóc????? doncs si! aquesta bellesa d'infant esplandorosa que enlluerna els vostres ulls veient a la pantalla de l'ordinador i us cauen les ll'àgrimes d'emergent emoció... és en Lluís de petitet amb cinc anyets. I si!! tenia el cabell super llis, no com ara que sembla que tingui una "escarola" al cap. Això si, segueixo amb la meva bellesa natural que em caracteritza, jejeje!

Be doncs faltava jo, el Ruche, per adjuntar la meva foto de quan era petit. Aquesta foto va ser un dia en que vaig fer model quan amb 6 anys, per a la marca de roba infantil que tenia el meu pare aleshores, crec que es deia Adri. La veritat es que aquell dia em vaig vestit i desvestir moltíssimes vegades, el que no va aconseguir cap de les vegades el fotògraf es que rigués i mira que s'hi esmerava. Es tracta d'un reguitzell de fotos que em fa riure molt, primer perquè la meva carrera de model es va estroncar aquell mateix dia, segon perquè la majoria de vestuari, aquest es dels més normalets té un regust vuitantero que m'agrada recordar i tercer perquè per més que repasso fotografies d'aquells anys no trobo cap en que surti rient.



Bona tarda, aqui us presento una Meritxell una mica jove. Estic amb la meva familia a uns terrenys que tenien els meus tiets a Corbera. Hi guardo molts recòrds tot i que he de dir que del dia d'aquesta foto no en guardo cap. Deuria tenir uns dos anyets.


Meritxell


7 comentaris:

Unknown ha dit...

Quina pinta pillo Jordi !!!
Bona idea, demà jo intentaré fer un post el més discret i respectuós amb tothom amb les fotos del sopar d'avui, pero més endevant penjaré també alguna foto del meu jo petit.
Fins al vespre !!!

Anònim ha dit...

I tant, quina cara a pillastre. Si és que ja es veu el tarannà de petit... jejeje

Petons!!

Neus

N ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
N ha dit...

Ei gent!

Després del sopar d'ahir on us van dir iaios per tota la cara, plantejeu-vos si no seria millor penjar fotos de "quan ereu joves" jajajajajajaja

Anònim ha dit...

Lidia estàs moníssima, com sempre.

Ei Ruche a la Lídia, igual que a mi, no es fa gran la foto, que podem fer malament?

Així m'agrada que us aneu animant amb les fotos de peques.

JL

Unknown ha dit...

Mira Jordi, quan annexeu el fitxer feu alguna cosa diferent,no sé el que. Edita aquest post i fixat a la pestanya Edició 'html' no la pestanya d'escriure. Fixat que les fotos a les que si que es pot clicar comencen amb una instrucció que no puc reproduir aquí perquè dona error i l'enllaç a la foto i en canvi les de la Lidi i la teva comencen amb un altre.

Jo les poso de tamany mitja i sense cap alineació, ja la centro y moc després amb el text.

Un dia em posaré al teu costat quan annexis a veure que podem fer diferent.

Bones festes !!!

Teresa ha dit...

Eii nois!!

Se que fa molt de temps que no sabeu res de mi, pero ara que tenia una hora lliure a la universitat he pensat de mirar la pagina de la colla i m'he trobat amb totes aquestes fotos que m'han fet molta gràcia!

Us felicito per la pagina (la visitaré més sovint) i per seguir fent la feina que feieu abans!

Molts petons a tots els SARDANISTES!