dissabte, 12 de gener del 2008

El Bhangra està de moda!!

Molts de vosaltres sabeu (i heu pogut comprovar) que un servidor (Lluís) s'està introduint en el món del Bhangra. I ben cert és que la música i la dansa, uneix cultures, mons totalment diferents,..., creant una barreja atractiva.

En una de les classes de Bhangra, ens van entrevistar els de La Vanguardia digital.

Si en voleu veure l'article i el video- reportatge que l'acompanya, aquí teniu l'enllaç (facilitat pel Roger).

Lluís

http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080111/53425224100.html

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt xulo el video que us va fer La Vanguardia. Sembla molt divertit això del Bhangra. A més em sembla una magnifica manera de fer exercici.

M'agrada aquest blog funciona, això em fa content !!!!!

Ens veiem

Anònim ha dit...

Lluis, és molt xulo. Ara de moment ho veig molt cansat, igual d'aqui a uns mesos, és a dir després de l'estiu que m'estrenaré com a mami, m'animi a fer-ho.De moment et dóno molts ànims perquè segueixis i animar a la resta de gent que ho faci.

Salutacions a tothom!

Meritxell

Anònim ha dit...

Carai, quina activitat en aquest blog. I això del bhangra... vés que no creem una nova modalitat, la sardanabhangra, és a dir, entre mig de la sardana fer uns saltets d'aquest i fem "reeixir" la sardana de cop! jejeje

Petons,

Neus