dimecres, 9 de gener del 2008

Sopar de Nadal' 07

Hola a tothom.

Per primera vegada faig la meva aportació al bloc. En el meu cas us parlaré del sopar de Nadal que vam celebrar el passat 19 de desembre.

Aquest any, a diferencia dels darrers, vam celebrar-lo a l'Ataneu Flor de Maig i cal felicitar als amics del bar que ens van fer un sopar deliciós i molt complert.

Com a anècdota especial destacaria la novetada que li vam fer a l'Anna quan li vam dir que havia de recitar-nos el vers de nadal o cantar una nadala. Al final entre tots la vam convèncer i va acabar cantant el "25 de desembre fum fum fum"! (Anna, et dóno un consell: no et deixis pendre el pèl per ningú! I dir-te que ho vas fer molt bé :D)

Bé per no allargar-me massa us adjunto unes fotos del sopar.



Bé, les dues primeres podriem dir que estan els culpables de la novetada a l'Anna. I una visió bastant complerta de una de les taules.

Aqui hi tenim una representació de la segona taula!


Finalment, veiem a l'Anna fent la seva gran actuació. Si ens fixem bé veiem en Lluís que ja no es pot aguantar més el riure!

Fins la propera,


Meritxell

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Així m'agrada mama-Meri que tu també t'animis a possar coses (que diria el Maurici) al blog. Suposo que ja has vist que la foto del laterl de Valls també es teva.

QUe vagi tot bé

Colla Roure ha dit...

Ole!!!
Meri, t'adjudiquem com a reportera de eventos i sucesos de la colla per publicar-los al blog, jejeje!!

Un petó:

Lluís

Anònim ha dit...

Doncs si, ja he vist la foto i m'ha semblat que era de les meves. Je! quina ilu.

Petó,

Meritxell