dilluns, 28 de gener del 2008

La meva presentació

Bon dia a tohom!

Penso que m'he colat i que no hauria d'estar navegant per internet. Aprofito que els papes estan distrets per presentar-me. Em fa molta il.lusió presentar-me com a futur membre de la colla. Mª Antonia encara no sé si m'hauràs de fer un vestir de nen o de nena...

Avui m'han fet la primera foto :D A què és xula!!!. M'han dit que tenia les 4 extramitats i he pensat..."-Millor!!! perquè crec que per ballar les necessito totes"

Bé, espero veure-us aviat a tots,

Mentrestant una abraçada ben forta. (els braços encara són petits però ja us puc abraçar). I un petó a tota la colla.


?? Muñoz Constantí.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Benvingut/da !!!!
Aprofita aquest temps que passaràs tranquil·let per aquí dintre i en uns mesos ens veiem més nítidament.

Colla Roure ha dit...

Benvingut petit/a!!!
Segur que vols ballar sardanetes amb nosaltres? Aprofita ara que estàs a la panxona de la teva mama, calentonet i protegidet.
Ens veiem dintre dun temps. Encara que siguis nen o nens, només espero que arribis sa en aquest món.

Un petó ben fort dels teus tiets i tietes de la colla!

Anònim ha dit...

Benvingut o benvinguda!

Ara que ja tens bracets, ja pots començar a fer braços per poder estar en forma així que surtis!!! jeje

Molts petons,

Neus