diumenge, 17 de febrer del 2008

Aniversari de l'Isma

Tot i que no va ser una activitat pròpiament de la colla he volgut penjar aquestes fotos que vam fer ahir.

En primer lloc vam quedar per a sopar a l'italo-americà Frank's and Benny's (o com s'escrigui) a l'Heron City, un local insígnia del Salva, el Jordi i meu. No es res de l'altre món però el menjar es correcte i l'ambientació a l'americana esta força treballada. Aquí va la primera tongada de fotos:


Tot i el que pugui semblar en aquesta foto, el Salva va estar molt espavilat tota la nit. En aquesta foto també hi veiem a la Lola.

Feia temps que no veiem a la Mònica. El Jordi no es tant blanc com es veu a la foto. Crec que la meva gorra li queda millor a la Lidi que a mi.
I si m'agafa fred perquè la Lidi també porta la meva rebeca, sempre em puc tapar amb al xall de la Laia. És broma Lidi no tenia fred. (foto feta per la Lola, que "peazo de fotos saca tu mòvil", e introduïda a l'ordinador gràcies a una forquilla però sobretot als coneixements d'alta tecnologia del Salva jejeje)

Després ens vam dirigir cap a Vilassar per a celebrar l'aniversari de l'Isma, 25 anyets. Aquí el podeu veure en una foto "exercint" de DJ Wisma al Baobab de Vilassar.


A continuació les fotos més destacades de la festa (gairebé totes les que es van fer amb la meva càmera)


El Jordi molt ben acompanyat i el quartet de vestuari fosc amb una Salva crescut.

La Moni i la Lidi luciendo palmito


Fotos de grup

La millor parella de la disco i els Men in black en versió sardanista.

Comentaris:
- el jovent no es desmadra estan com cohibits xerran, aseguts..., vale potser no cal que facin el burro com jo, pero una mica de desinhibició...
- Al Baobab sembla que s'ho passin millor els 3 DJ's que no la gent.
- em va fer gracia tornar a veure tota la família Bustos Pujol (la veritat es que si la Judith no es presenta no l'hauria coneguda pas...)

La setmana vinent segur que penjarem un munt de fotos del Delta de l'Ebre. Si senyor els roureros ens n'anem a passar un cap de setmana al Delta oe oe oe oe !!!

M'ha quedat un post molt llarg... que hi farem

Bones festes !!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!

Ja veig que us ho vau passar la mar de bé! Ara, que entre totes les posses que feu, especialment la de la Mònica i la Lidia, us agafaran per fer de models de fotos!!! jejeje

...jo encara haig de descarregar les meves...

Petons,

Neus

Anònim ha dit...

Washapppppp!!! (o com es digui)

Molt guapes les fotos Ruche, peazo reportatge!

I aquest cap de setmana més, jejeje.

Petons i abraçades!

JLP

Anònim ha dit...

Ei! qui us vegi dubtarà de la vostra serietat! jeje

Disfruteu molt del Delta de l'Ebre i espero que us faci molt bon temps.

Un petó i una abaraçada ben gran!

Meritxell