dissabte, 2 de febrer del 2008

Bhangra-Hey

Bones!!
Amb el títol de l'entrada, ja sabeu qui sóc, oi? Com que veig que esteu molt "puestos" amb el Bhangra i intentant introduir-lo dins el món de la Sardana (que per cert, he vist ara fa un momentet el reportatge de Nydia del 33, i penso que falten unes quantes coses. La meva pregunta és, d'on han tret aquest cinc joves? molt valor per part d'ells /es per dir segons què, però s'han quedat curts. Es podria criticar molt més i que la gent jove ens deixessin renovar els concursos, la metodologia del campionat, introduint innovacions i canvis que de ben segur, poden tenir més tirada que no seguin fent els concursos de sempre, antiquats però que van molt bé per a uns pocs, i molt malament per a molts).

Com deia, una innovació que podem fer els de la Roure, és crear punts lliures lligats al Bhangra, jejejeje, això en Roger i en Jordi ho dominen a la perfecció.

Un deixo la pàg. web del grup (jo encara que no surti a les fotos perquè la meva entrada al grup és molt recent, dues setmanes) així us feu una idea:

www.bhangra-hey.com

Apa doncs, un petó:

Lluís

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eo!

Jo voto per la nova sardana que proposeu. És que el món ja és totalment globalitzat...

Neus

Unknown ha dit...

Crec que està a les nostres mans... pero alhora tmabé dubto de que estiguem dispossats a fer sacrificis similars als que ens precedeixen... senzillament altres temps. També hauriem de tenir molt clar el que volem.

Anònim ha dit...

Jo ho trobo molt bona idea. A més després de veure el reportatge dels 5 joves penso que necessitem alguna innovació al món dels concursos.
Amb les idees clares i ben estructurades ens podem menjar el món de les colles.
Per l'any que vé, punts lliures "bhangra". jo m'hi apunto!!
JEje

Petó,

Meritxell