dijous, 14 de febrer del 2008

Diumenge a Vilanova

El diumenge vam anar tots els roureros a conèixer la filla de la Cristina i el Francesc, la Gemma. Us ensenyo un vídeo de l'efemèride, per que les fotos no em van quedar gaire bé



Espero que al Lluís que no li agraden els vídeos del youtube, no s'emprenyi per aquest de 12 segons. Cristina i Francesc vam passar una estona molt agradable i el berenar estava molt bo. Moltes gràcies per tot!!!

Alguns vam anar a dinar abans per Vilanova n'adjunto fotos també:




Un dia plenet !!!!

Bones festes !!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones

Soc en Lluís,. Aviso d'entrada per si després no m'en recordo de signar.

A veure. Que no s'interpreti malament. Jo no m'enfado per si turten imatges i/o vídeos per internet. Però crec que ABANS DE PENJAR UNA IMATGE D'UN/A ALTRE, S'HA DE DEMANAR PERMÍS. ON SON ELS DRETS D'IMATGE???? ON ÉS EL RESPECTE CAP A L'INTIMITAT.

Per aquest vídeo, no tinc res a dir, perquè personalment no m'inporta, però per exemple, va sorgir la idea de penjar el Polònia de Reis al "ditxos" youtube. I personalment, des del meu punt de vista, no vull que surti la meva imatge fent allò. Penso que això del polònia i d'altres produccions que hem fet, son per a nosaltres, i no fer-les públiques. Ara, penjem vídeos com a xurros, i a mi això, no m'agrada. Estem traspassant uns limits que abans penso que estaven més protegits (imatge, intimitat,... tots aquests drets).

L'era de les noves tecnologies, ha portat coses bones (en efecte) i malauradament, a vegades acabem fent un ús d'aquestes no del tot ajustat.

Però PER AQUEST VÍDEO, NO M'ENFADO. Només dic la meva opinió.

Molts petons a tots/es i ens veiem a la sortida!!!!

Lluís

Anònim ha dit...

Hola!

Benvinguda Gemma. La colla està productiva últimament!

I per cert, ja veig que us ho vau passar la mar de bé per Vilanova...eh!

Petons,

Neus